• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Zwart scherm na opstarten laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quinty15

Nieuw lid
Lid geworden
16 okt 2019
Berichten
2
Waarderingsscore
1
Hallo allemaal!

Gisteren wilde ik mijn Lenovo laptop herstarten. Toen kreeg ik een blauw scherm met een Windows foutcode met :(. Ik weet helaas niet meer welke foutmelding.

Nu krijg ik bij het aanmelden wel het Lenovo logo te zien en een draaibalkje, zie foto's, maar geen inlog scherm.

Opnieuw proberen op te starten, verschillende toetsencombinaties - niks werkt. Als ik met een licht op het scherm schijn, zie ik ook geen scherm erdoorheen.

Lampjes van aan, opladen en capslocks etc werken ook gewoon.

Ik heb voor dit probleem zich voor deed, twee video bewerkingsprogramma's gedownload.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!

P.s. ik weet niet zeker of er Windows 10 is geinstalleerd op de laptop.20191016_063119.jpg
20191016_063125.jpg
 
Schakel de laptop eens uit tijdens de opstart ( dus snel) en dat 3 maal achter elkaar.
Dan zou je in een scherm moeten komen waar je een herstel kunt doen.
 
Wanneer is dit probleem gekomen? Heb je iets verwijderd of geïnstalleerd, bijvoorbeeld een update?

Je kans eens proberen of je hem, door middel van f8 tokkelen, nog wel gestart krijgt in de veilige modus.

Als tweede kan je kijken of je in de herstelmodus kan komen om op die manier opstartherstel uit te voeren.
 
Hi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties.

De 'crash' kwam inderdaad na download van 2 grote programma's. Ik heb hulp gehad van iemand met het herstel. Hij kon in de BIOS komen doormiddel van ENTER toets. De computer kon niet worden hersteld naar een bepaald punt (ik denk opstartherstel?), omdat er nooit een herstelpunt was gemaakt. Daarnaast was de schijf vol en kon het daarom waarschijnlijk niet worden hersteld. We hebben de bestanden naar een externe schijf gezet en OneKey Recovery gebruikt om alles terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

Groet,
Quinty
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan