• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eva38

Vaak hier
Lid geworden
25 apr 2012
Berichten
674
Waarderingsscore
3
Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op mijn HP (oude) desktop. Na het intikken van mijn wachtwoord zie ik nog "welkom" en dan krijg ik een zwart scherm waarop ik totaal niks meer kan uitvoeren. Kan iemand helpen?
 
Ik kom niet verder dan het zwarte scherm dus jan ik niks intikken
 
Dit komt uit de link van Lange Pier.
Kun je daar ook niets mee?

Vanuit het aanmeldingsscherm
  1. Start uw pc opnieuw op. Wanneer het aanmeldingsscherm wordt weergegeven, houdt u de Shift-toets ingedrukt en selecteert u Aan/uit
    11995_nl-be_1


    > Opnieuw opstarten
  2. Nadat uw pc opnieuw is opgestart en het scherm Kies een optie wordt weergegeven, selecteert u Probleemoplossing > Geavanceerde opties > Opstartinstellingen > Opnieuw opstarten.
  3. Nadat uw pc opnieuw is opgestart, ziet u een lijst met opties. Selecteer 4 of F4 om uw pc in de veilige modus op te starten. Of selecteer 5 of F5 voor Veilige modus met netwerkmogelijkheden als u toegang tot internet wilt.
 
Dag Aarie 25, met bovenstaande bewerking kon ik inderdaad in de computer maar er liep nog van alles mis. Ik heb dan maar het uiterste gedaan en de PC teruggezet naar de fabrieksinstelling (met behoud van eigen documenten ) en dit is gelukt. Hij werkt nu weer zo normaal als je kan verwachten van zo'n oud toestel. Bedankt
 
Goed om te horen dat jij het weer werkend hebt gekregen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan