• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Zylom

Status
Niet open voor verdere reacties.

jetje

Vaak hier
Lid geworden
25 mrt 2010
Berichten
513
Waarderingsscore
8
Ik heb een nieuwe laptop gekocht met Windows 10 erop Windows 10 had ik ook op mijn oude maar nu kan ik mijn gekochte spellen van Zylom niet meer installeren? Ik heb alle tips die ze zelf op hun site hebben staan al geprobeerd maar helaas!
Ik kan wel de proefversie van een uur die ze op hun site hebben staan spelen? Weet iemand als ik nog iets moet installeren o.i.d?
 
Krijg je een foutmelding bij het installeren? Of is er iets anders wat misgaat?
 
Ik krijg een foutmelding heb de firewall al uitgezet. Hij beeld word zwart verdwijnt en verder gebeurd er niks?
 
van elk programma of spel dat jij wilt installeren dien je de installer met rechts aan te klikken en vervolgens kies je uitvoeren als administrator ...mogelijk dat je voor sommige oudere spelen ook de compatibiliteitsmodus dient aan te passen bv naar XP sp2
 
Ik voer het al als administrator uit en heb alle compatibiliteitsmodussen al geprobeerd want dat schreven ze al op de Zylom site. Er is hier nog een laptop met Windows 10 en daarop installeren is geen probleem maar die is wat ouder kan het daar door komen?
 
over welke games gaat het .. geef eens een voorbeeld dan kan ik effe kijken in mijn database of ik deze ooit heb aangekocht en indien zo probeer ik deze eens .. heb al meerdere jaren geen games meer gespeeld ..doch de setup's en de licenties veilig gesteld ..
 
heb zojuist "little shop of treasures" geinstalleerd op mijn W10 pro en deze is gewoon te spelen zowel in een klein veld als ook in het volledig scherm .. hoe oud dat dit spel is weet ik niet meer .
 
Ik wil Around the World in 80 days downloaden die heb ik gekocht jaren geleden maar dat wil dus niet? Ik kan dus wel de proefversie van een uur spelen daarom begrijp ik het niet!
 
Is er ook iemand die mij kan en wil helpen op afstand met bv teamviewer?
 
Er is ook een versie die alleen met Windows 10 zou moeten werken.
Ik weet niet of je dat zoekt? Te vinden in de Microsoft store

Minimum
Your device must meet all minimum requirements to open this product

OSWindows 10 version 10240.0 or higher, Xbox One
ArchitectureARM, x64, x86
DirectXVersion 10

Recommended
Your device should meet these requirements for the best experience

OSWindows 10 version 10240.0 or higher, Xbox One
ArchitectureARM, x64, x86
DirectXNot specified


 
Bedankt voor het meedenken dat is een andere die was ik al tegen gekomen.
 
Heb jij alles uit het lijstje geprobeerd -> Mijn spel werkt niet op Windows 10, hoe kan ik dit oplossen?
Heeft jou laptop de zelfde Windows 10 versie erop staan?
Wat voor foutmelding krijg jij precies te zien?
 
Ik heb inderdaad dezelfde versie erop staan. Hij geeft aan dat DeepGuard hem tegen houd i.v.m een bedreiging. Heb alles uitgezet dan zet hij wel het spel erop maar als je het aanklikt krijg je een zwart scherm en weg is die weer?
 
Kijk eens of het volgende helpt.

Programma`s toestaan die Deepguard blokkeert.

U kunt een programma toestaan dat is geblokkeerd door DeepGuard, om systeemwijzigingen uit te voeren.

DeepGuard kan soms een veilig programma blokkeren zelfs als u het programma wilt gebruiken en weet dat het veilig is. Dat komt omdat het programma systeemwijzigingen probeert aan te brengen die mogelijk schadelijk kunnen zijn. Ook kan het zijn dat u mogelijk onbedoeld een programma hebt geblokkeerd wanneer er een DeepGuard pop-upvenster is weergegeven. U kunt een geblokkeerd programma toestaan door de toestemming ervoor te wijzigen in de lijst Toepassingen.
Een programma toestaan dat is geblokkeerd door DeepGuard:
  1. Klik in de hoofdpagina op Taken.
  2. Klik op Programma toestaan te starten.
  3. De lijst Programma's wordt weergegeven.
  4. Klik op de kolom Toestemming om de lijst te sorteren op toegestane en geweigerde programma's.
  5. Selecteer het programma dat u wilt toestaan, en klik op Details .
  6. Selecteer bij Toestemming, de optie Toestaan.
  7. Klik op OK.
  8. Klik op Sluiten.
Het programma dat u hebt geselecteerd, mag nu worden uitgevoerd en kan systeemwijzigingen aanbrengen.
 
betreft het de luxe uitvoering dus " Around the World in 80 days Deluxe "
..na lang zoeken vond ik Deluxe uitvoering in mijn database en ook deze doet het gewoon .. deze dient men zelfs niet te installeren ..om te spelen volstaat het om de snelkoppeling aan te klikken ..heb deze ooit eens van een andere gekregen waar ik een ander game voor in de plaats gaf .. dit spel is van het jaar 2008 en is maar 103MB groot ..
Ashampoo_Snap_woensdag 11 december 2019_20h49m46s_004_.jpg

Ashampoo_Snap_woensdag 11 december 2019_20h46m29s_003_.jpg
 
Ik heb inderdaad dezelfde versie erop staan. Hij geeft aan dat DeepGuard hem tegen houd i.v.m een bedreiging. Heb alles uitgezet dan zet hij wel het spel erop maar als je het aanklikt krijg je een zwart scherm en weg is die weer?

dat zwart scherm krijg ik hier vervolgens ook ..je zou dan wel het geluid van het game moeten horen .. het zwart scherm verdwijnt hier echter weer na denk een 2seconden om plaats te maken voor spel zelf .
 
Ik heb nu alles geprobeerd wat jullie voorstellen maar het lukt niet? Ik krijg nu een melding dat er een fout is opgetreden en het naar Windows gestuurd word? Ik heb ook geprobeerd om hem via de andere laptop te installeren maar ook dat wil niet? Dus ik denk dat er iets met de nieuwe laptop verkeerd is ingesteld daarom vroeg ik is er iemand die op afstand mee kan kijken.
 
ook op de andere laptop lukt het installeren niet zeg je ...dan heeft het niet zozeer met de instellingen te maken of ze hebben beiden dezelfde instellingen .
 
Op de andere staat die wel heb geprobeerd omdat ze met elkaar verbonden zijn om hem via de andere te downloaden maar dat wil ook niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan