• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Zyxel GS1548 en XGS3700HP switch Geen verbinding via SPF

Status
Niet open voor verdere reacties.

Avanrijn

Nieuw lid
Lid geworden
28 feb 2019
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Ik heb een Zyxel GS1548 switch en een XGS3700HP switch, deze wil ik met elkaar verbinden met de SFP poorten middels een glaskabel.
Als ik dit doe dan krijg ik geen prik op de poorten. Ik heb de XGS3700HP aangesloten middels glas op een andere XGS3700 switch en dit werkt wel. Ik heb de GS1548 switch aangesloten op een simpele Cisco 10 poort switch middels glas en dan werkt het ook. Alleen de communicatie tussen de GS1548 en de XGS3700HP werkt niet.
 
Kunnen die switchen wel qua glas met elkaar overweg? Waarschijnlijk niet. Zo'n zelfde geval heb je bij HP naar Cisco dat werkt ook niet.
 
Probleem is opgelost, de xgs3700 stond op 10gb en de gs1548 is een 1gb switch. De xgs3700 ook op 1gb gezet en probleem was opgelost. Bedankt coor de reactie.
 
Mooi dat het is opgelost, ik zal dit topic dan ook op opgelost zetten.
 
Heel fijn dat je de oplossing even hebt vermeld. Dankjewel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan